Thursday, March 17, 2011

adelah sorg budak pompuan ni

ye aku gemok
ye aku dah keluar dari mrsm
tapi boleh aku ckp smthing?
aku xkene buang okay? brape kali
aku nk ckp? taulah badan aku x solid tapi hati aku solid. academics aku solid otak aku solid.
kau?? tahun lepas pnye pointer pun cukup2 makan jea??layak ahh duduk mrsm?? baik bagi aku jea ganti tmpat kau kau pkir aku tak tau pape ahh pasal kau even aku dah blah dari maktab ksyngan aku tu?
aku harap kau bukak blog aku dan bace. aminn..
oh yea.. tak puas hati ape aku ckp pasal bf aku??
aku tau bf aku x HOT mcm bf kau.. hot sgtkah??
stkat dapt trnsfer2 kejadah kat jepun tu aku tak heran okay?
aku pnye bf sntiasa ade ngan aku, aku bhgie..
haihh lntak aku ahh!
dgr sini..
FAT PEOPLE ARE HAPPY PEOPLE! so?? jealous?? haha :P
kau rosakkan hari aku dgn mereka!

p/s kau yg tu tu tu.. spoilkan gmbar je!

No comments: