Friday, July 27, 2012

hanya aku cinta kau seorang paham x???!!!!

Kau hadir tanpa ku sedari, Mengisi kekosongan hati, Kini kau pergi tinggalkan ku, Lemas ku dalam sepi Hujan yang turun ke bumi, Membawa rindu yang mengunung, Kau biarkan ku oh sendiri, Malam ku tanpa mimpi Mengapa tangan kau lepaskan, Setelah hatiku kau tawan Mengapa takdir memisahkan, Hanya aku cinta kau seorang, Mengapa tangan kau lepaskan, Setelah hatiku kau tawan Angin malam bawalah cintaku, Menghapus rasa rindu (org yang hati keras pun boleh nangis bila dengar and faham maksud lagu ni hati kau keras kalah batu.. kalah segala simen bahan binaan tu aku xtau lah,, xmengharap tapi kau suruh aku lenyapkan sume nye dalam satu malam! how dare you! aku bukan boneka paham x?? mcm mane ubat untuk sembuhkan luka parah sebesar tasik ni? cuba cakap? aku mmg syok kat kau bukan salah aku tuhan dah cipta manusia ade perasaan.. mungkin ni hari kau mainkan aku.. kau tunggu ape yang TUHAN akan balas kat kau)

No comments: