Saturday, September 8, 2012

seronokkah manusia?

bila kau hidup disini penuh girang tapi kau buat aku menderita Seronokkah manusia bila kau dpt beljr elok2 aku pula yg terkapai2 kerana hasutanmu mereka lari drpd ku Seronokkah kau bila membinasakan masa depan org lain? Seronok? Wahai kau yang bernama manusia tetapi bertopengkan syaitan Hidup ini memang nikmat jika apa kau mahu semua dipenuhi Namun aku tetap teguh dengn pendirianku Aku percaya hukum tuhan dimana stu hari nanti pasti ada pembalasan bagi merka yang durjana Mungkin sakit ku ini lama tapi hanya didunia Aku persetankan semua yang berlaku Impiku hanya satu Membuat kedua buah hati jantungku yang telah memerah keringat membesrkan ku bangga dengan kejayaan ku Dan kau jangan disebabkan keseronokan sekrang kau menderita di tapak kaki ku nanti, Ya satu hari nanti

No comments: