Thursday, March 14, 2013

CEPAT NYA?








hmm rasa begitu cepat sangat masa berlalu
tup tup dah nak dekat sgt dengan final
dan lagi beberapa bulan aku akan masuk sem 3
wow?
x sangka , sbb aku masih lagi kekok kat melaka ni even kat dlm uitm ni
hmm
skrg aku dh rasa bebas , alhamdulillah mak dan abah bermurah hati untuk membelikan kereta baru
myvi yang aku nak sangat ..
terima kasih untuk hadiah yang cukup besar ni wanie janji wanie akan jaga harta ini dengan baik
insyaallah nanti bila dh habis belajar aku nak tlg mak akau bayar hutang kereta ni
xsampai hati aku nak biarkan mak bayar sorg2
dah lah duit sepanjang aku hidup kat langkawi dulu smpai lah kat melaka sekarang duit mak abah je
maklumlah nk mohon ptptn x layak
haihh apa kan daya :(
sekarang baru sem 2 tapi aku dah mula merasa stress dan mencabar nya KEHIDUPAN MASS COMM ini
aku mula jatuh cinta dengan suasana sibuknya
sangat suka (:
insyaallah aku akan belajar sungguh2 dapat dekan setiap sem dan balas pengorbanan mak abah
amiinnn

No comments: