Monday, June 6, 2011

saya x kan bukak tudung dh. tu janji.


xtau nape smlm terfikir jauh sgt.
hmm.. smpai ttbe keinsafan tu dtg.
aku sedar aku sape n aku xkan dedah2 kan sume aurat aku kat laki dah, yg lepas tu biarlah kite jadikan sempadan.. hmm skrg ni aku nak jage diri aku elok2 mmndang kan ini lah tahun terakhir aku bersame keluarga. tahun dpn maybe akan terpisah sbb nk sambung belajr sume, harap2 aku berjaya, amiiinn,,
aku jnji dgn diri aku utk tidak pkai ketat2 dah. sbb pkai tudung tp pkai ketat no use jgak en? serupa x pkai tdung je. serupa bogel je. hmm,,
xpelah wanie, tu janji, bye,,

2 comments:

KiLlErSuBjEcT said...

bgus la 2,,:),,
ak skong :)!!
btw,,alang2 da jnji cm2 kn,,pe kate try buang gamba2 yg x pkai tdung dlm blog neyh :),,

p/s:cadanganku sbgai seorang rakan:)

wanie said...

insyaallah akn dibuang sblum bkak skolah