Monday, June 6, 2011

semalam yang best tp..

mule pergi lbrary. stdy balik, buat hw sume ,, mcm biasa lah, hmm bg aku bljar ni x perlu lah nk menunjuk semua taruk gmbar sume,, ish3,, riak en? haha.. tp aku rase mcm aku lak yg riak skrg,,
kalau nak belajar tu belajar je lah x yah g tau org pon,, tuhan tau okay?
okay2..dh wanie biar je lah ape org nak buat, haiiyyoo..

yup! smlm aku tgk bnde comel ni kat wayang.


sgt best n ade part2 yg ttbe air mate aku meleleh. hehe.. kalau tgk dgn mak n abah msti lagi best tp diorg sibuk.. hmm
so aku g ngan adik aku lah en? then balik tu ade org yg bisu n pekak yg berbngse cine dlnggar dgn kereta yg dpndu oleh lelaki mabuk yg berbngsa india. n aku yg berbngsa melayu pon tlg lah lelaki yg DI langgar tu. kesian sgt. aku jd x keruan sbb terkejut tgk accident dpn mate, haihh,, no plat kereta yg langgar tu WQL 6008.. terbaik oh kau! dh langgar lari gitu je. x tlg ape pon!
so pesanan aku

No comments: